Reklamační podmínky a vrácení vstupného

1) Působnost a definice

Tyto podmínky upravují postup při reklamacích vstupenek a vracení vstupného zakoupeného prostřednictvím Ticketway.cz (dále jen „Ticketway“).

  • Pořadatel = organizátor akce, který odpovídá za konání, program a změny akce.

  • Vstupenka / e-ticket = oprávnění ke vstupu na akci (typicky s QR kódem) doručované elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.

2) Kontrola doručení a obsahu vstupenky

Po doručení e-ticketu na e-mail ihned zkontrolujte: název akce, místo/termín, cenu a počet vstupenek.

  • Nedorazil e-mail do 1 hodiny po zaplacení? Neprodleně nám napište na info@ticketway.cz. Vzorová praxe: opětovné zaslání bez zbytečného odkladu, nejpozději 1 hodinu před konáním akce; pokud by to nebylo možné a akce již proběhla, vrátí se vstupné.

  • Reklamace obsahu/doručení (např. chybné údaje, technický problém doručení) lze uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 6 měsíců od obdržení. Typové řešení: vystavení nové správné vstupenky.

  • Pokud byl problém způsoben na straně zákazníka (neplatný e-mail, plná schránka, spam filtr), ticketing běžně nenese odpovědnost; samozřejmě pomůžeme s opětovným zasláním.

3) Změna termínu, místa konání, zrušení akce (vracení vstupného)

  1. Přeložení / změna místa: Vstupenka zpravidla zůstává v platnosti. Pořadatel může stanovit možnost vrácení nebo výměnu za poukaz v dané lhůtě; Ticketway postupuje dle jeho pokynů a informuje vás e-mailem.

  2. Zrušení akce: Vzniká právo na vrácení vstupného (popř. poukaz), v rozsahu a způsobem určeným pořadatelem; Ticketway vrací pouze do výše prostředků poskytnutých pořadatelem. Servisní/rezervační poplatky jsou v obvyklé praxi nevratné (nejde o cenu samotné akce, ale o zpracování objednávky), pokud pořadatel nestanoví jinak.

  3. Informace o postupu a lhůtách zveřejníme na webu a zašleme e-mailem všem držitelům vstupenek.

4) Jak probíhá vrácení peněz (refundace)

  • Způsob vrácení: vždy preferujeme stejnou platební metodu, jaká byla použita při nákupu, prostřednictvím platební brány Comgate (návratová/refundační transakce). U plateb kartou se vrací na stejnou kartu; u rychlých převodů zpět na původní účet.

  • Platby starší cca 13 měsíců: karetní schémata neumožní automatickou návratovou transakci; Comgate vás v takovém případě vyzve k doplnění čísla účtu a refundace proběhne převodem.

  • Lhůta zpracování: po obdržení pokynu pořadatele a potřebných údajů provedeme refundaci bez zbytečného odkladu; u některých modelů (např. doplňkové garance u jiných portálů) bývá zpracování do 1 pracovního dne.

5) Kdy nelze žádat „vrácení do 14 dnů“

Na koupi vstupenek se nevztahuje právo odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu (jde o službu využití volného času poskytnutou v určeném termínu – § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

6) Ztracené, poškozené, odcizené či zneužité vstupenky

  • E-ticket vám na požádání znovu pošleme na e-mail uvedený v objednávce (kontaktujte info@ticketway.cz).

  • V případě zneužití (např. již načtený QR kód) nelze garantovat náhradu; vstup je povolen prvnímu legitimnímu předložení platného kódu.

  • Tištěnou verzi vstupenky umíme zajistit na vyžádání — napište na info@ticketway.cz před konáním akce.

7) Jak podat reklamaci

Reklamaci uplatněte e-mailem na info@ticketway.cz (popř. poštou na adresu sídla). Uveďte: číslo objednávky, kontaktní e-mail/telefon, popis vady, případně přílohy (screenshoty e-mailu/QR, apod.).

  • Reklamace je vyřizována bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění. O způsobu vyřízení vás informujeme e-mailem.

  • Reklamace obsahu/doručení vstupenky je možná do 6 měsíců od obdržení.

  • Reklamace samotné akce (kvalita programu, změny, zrušení) se uplatňuje u pořadatele.

8) Mimosoudní řešení sporů (ADR)

Pokud se spor nepodaří vyřešit dohodou, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) – subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR). Informace a postup najdete na webu ČOI.

9) Závěrečná ustanovení

  • Tyto podmínky mohou být aktualizovány (např. změna právních předpisů, platebních/organizačních procesů).

  • Aktuální znění je zveřejněno na www.ticketway.cz; změny nabývají účinnosti dnem zveřejnění, není-li uvedeno jinak.

Instagram widget

%s ...
%s
%image %title %code %s